اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا ً



پیامبران الهی در مقام و منزلت واحدی نیستند، بلکه جایگاه گوناگونی در پیشگاه خداوند دارند و در میان آنان، حضرت محمد صلی الله علیه و آله از همه برتر است. برای برتری پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آله ، شاخص های فراوانی آورده اند که در ذیل به دو مورد از آنان اشاره می کنیم:

1. بشارت های انبیای گذشته: امام باقر علیه السلام در این زمینه می فرماید: «پیغمبران همواره به آمدن محمد صلی الله علیه و آله مژده می دادند تا آن که خداوند حضرت مسیح را مبعوث کرد و او به رسالت محمد صلی الله علیه و آله بشارت داد».

2. رهاورد آسمانی: کتاب آسمانی پیامبر اسلام قرآن است و آن حضرت در این زمینه فرموده اند: «برتری قرآن بر دیگر سخنان، مانند برتری خداوند بر آفریدگان اوست». حال که قرآن مجید برتر از کتاب های آسمانی دیگر است، آورنده آن نیز برتر از انبیای پیشین می باشد.

+ نوشته شده در  دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:,ساعت 23:27  توسط admin 



 
قال رسول الله صلی الله علیه و آله:
انه لا فقر اشد من الجهل و لا مال اعود من العقل و لا وحده اوحش من العجب و لا مظاهره احسن من المشاوره و لا عقل کالتدبیر و لا حسب کحسن الخلق و لا عباده کالتفکررسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند :
هیچ فقری از نادانی بدتر نیست و هیچ مالی از عقل سودمندتر نیست و هیچ تنهائی از خودپسندی وحشتناک تر نیست و هیچ مددکاری از مشورت بهتر نیست و هیچ عقلی چون عاقبت اندیشی نیست و هیچ حسب و نسبی چون خوشخوئی نیست و هیچ عبادتی همانند فکر کردن نیست.
 

قالَ الإمامُ الْحَسَنُ الْمُجتبى عَلَیْهِ السَّلام :

إنّما یُجْزى الْعِبادُ یَوْمَ الْقِیامَهِ عَلى قَدْرِ عُقُولِهِمْ.

امام حسن مجتبی (علیه السلام) فرمود:

همانا در روز قیامت بندگان به مقدار عقل و درك و شعورشان مجازات مى شوند.

 

و در نهایت حدیثی از از امام‌ رضا (علیه السلام):

الـمستتر بـالـحسنه یـعـدل سبعین حسنه, و المذیع بالسیئه مخذول, و المستتر بالسیئه مغفور له.(2)
پنهان کننده,کار نیک (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است, و آشکار کننده کار بد سـر افکنـده است, و پنهان کننـده کـار بـد آمـرزیـده است.

+ نوشته شده در  پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:,ساعت 12:2  توسط admin 



در رزمایش پیامبر اعظم(ص) در آبان ماه 1391 پایگاه آزادگان زیر نظر حوزه خمینی روح الله  حضور پیدا کرد.این رزمایش 5000 نفری که با همکاری سپاه پاسداران و بسیج برگزار شد با حضور گرم مردم در عرصه دین و حمایت از رهبر انقلاب همراه بود. لازم به ذکر است که این رزمایش در شهرستان بابلسر و پادگان قصابیان سپاه بابلسر برگزار شد.

این رزمایش به منظور نمایش گذاشتن اقتدار و توان دفاعی بسیجیان و همچنین ارج نهادن به مقام شامخ نبی مکرم اسلام(ص) می باشد.

                                            این مانور شمشیر دودم است

            هم خوشحال کننده دوستان و هم ترساننده دشمنان.

                                                    مقام معظم رهبری

 

 

خونی که در رگ من است

اگر چه ناچیز و کم است

هدیه برای رهبر است.


ادامه مطلب...
+ نوشته شده در  چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:,ساعت 12:31  توسط admin 



این نشست در مورخ 1391/9/24 با حضور جمعی از عزیزان برگزار شد.

شایان ذکر است که حلقه های صالحین از جامع ترین و با اولویت ترین طرح های بسیج می باشد لذا با حضور گرمتان این مجالس را پر بارتر برپا کنید.

                                                                                                   با تشکر

 


ادامه مطلب...
+ نوشته شده در  شنبه 25 آذر 1391برچسب:,ساعت 11:40  توسط admin